Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
vrijwillige bijdrage

Ja, reikhalzend wacht de schepping op de onthulling van de zonen-en-dochters van God. (Romeinen 8:19 – NB)

God zoekt ondernemers/zzp-ers

  • Die geloven dat God nieuwe dingen gaat doen en geloven in een hoopvolle toekomst!
  • Die zich willen inzetten voor de bouw van Gods koninkrijk op aarde.
  • Die hun gaven, talenten, tijd en energie willen inzetten om een liefdevolle wereld te scheppen op aarde waarin Gods liefde centraal staat en zichtbaar wordt in de samenleving.
  • Die actief door middel van ondernemerschap willen bouwen aan een gezonde, rechtvaardige, liefdevolle en mooie wereld met respect en liefde voor God, mens en schepping.
  • Die durven anders te zijn en uitdagingen aan durven te gaan om vanuit Gods liefde te ondernemen in geloof en daarbij bereid zijn tegen de stroom in te zwemmen als dat nodig is.
  • Die geloven dat God een antwoord heeft op alle problemen op kleine en grote schaal en daarin zelf een schakel willen zijn.
  • Die geloven dat de kerk van Christus geroepen is om Gods liefde zichtbaar te maken in alle lagen van de samenleving.
  • Die bereid zijn bruggen te bouwen en samen te werken om door Jezus Christus, in liefde geleid te bouwen aan een betere wereld.
  • Die niet gaan voor het grote geld maar voor een grote invloed van Gods liefde in deze wereld.

Heb je Jezus Christus als Heer leren kennen in je leven en neem je de Bijbel serieus als leidraad in het leven?
Verlang jij je in te zetten als ondernemer voor God?
Ervaar je een roeping/missie of diep verlangen in je hart om een bijdrage te leveren aan een liefdevolle wereld tot eer van God?
Heb je een diep verlangen om zelfstandig te ondernemen?
Herken jij jezelf in bovenstaande beschrijving?

Dan kan het niet missen of onderstaande cursus is een krachtige stap om je geestelijk toe te rusten om te gaan ondernemen vanuit de geestelijke dimensie door Gods Geest geleid. Je bent geschikt voor goddelijk ondernemerschap.

.Wat krijg je bij deze cursus?

  • Toegang*  tot 15 video’s met inspirerende, opbouwende, bemoedigende maar ook verfrissende en out of the box denkende ideeën over goddelijk ondernemerschap en hoe je via ondernemerschap kun meebouwen aan Gods koninkrijk op aarde en een krachtig impuls kunt geven tot verandering samen met God.
  • Bij de video’s staan handouts met bijbehorende Bijbel teksten zodat je zelf onderzoek kunt doen in de Bijbel en de goddelijke principes verder kunt uitdiepen.
  • Je krijgt uitgebreid mijn persoonlijk verhaal te horen hoe ik een bloeiende praktijk en ministry heb mogen bouwen samen met God vanaf het nulpunt.
  • Je krijgt veel praktische tips hoe je een eigen praktijk kunt bouwen, klanten kunt aantrekken en hoe je een prijs bepaald van een dienst of product samen met God
  • Ik geef je inkijk welke praktische tools en software ik gebruik
  • * Deze toegang blijft 4 jaar geldig na aanschaf.
  • Omdat ik geloof dat we gaan naar een nieuwe wereld waarin niet geld maar liefde de drijfveer zal zijn bied ik deze cursus aan op basis van vrijwillige bijdrage

Hieronder een video overzicht van verschillende fragmenten van de cursus om een indruk te krijgen van de cursus.

 

*Na betaling krijg je 3 jaar toegang tot de cursus via inlog gegevens. Je mag in die periode de materialen zo vaak bekijken als je wilt. De inlog gegevens zijn strikt persoonlijk. Wil je met huisgenoten de cursus delen. Neem dan even contact met me op.

De cursus goddelijk ondernemen heeft mij vooral veel inzicht gegeven om op een andere manier naar geld (verdienen) te kijken.
Dat ik mezelf op waarde schat door een goede prijs te vragen.
Het is een leerzame cursus met veel praktische tips! Zeker een aanrader.

Francisca

Praktijk voor Natuurgeneeskundig Voedingsadvies

Deze cursus heeft mij geholpen om anders tegen werken en ondernemen aan te kijken. Ik bekijk zaken nu veel meer vanuit het doel om het Koninkrijk van God zichtbaar te maken op de specifieke plek die past bij mijn talenten. Hierdoor maak ik bewuster keuzes en ga ik na of deze keuzes bijdragen aan de bouw van Gods Koninkrijk en recht doen aan onze rol van rentmeesterschap voor de aarde.

Deze cursus heeft mijn denken vernieuwd, een aanrader!

Peter

Lieve Robert, ik ben compleet ontroerd door wat jij zegt in les 3 van Goddelijk ondernemen. Ik herkende alles wat jij vertelt. Dat doet waarheid en echtheid dus. Ik heb zelfs tussendoor pauzes nodig om te laten bezinken.
Zoveel dank dat jij deze taak op je hebt genomen. Je doet het fantastisch in naam van Christus Jezus, halleluja amen 🙌🏻💖 Ga zo door

Wendy

Momenteel ben ik nog onderweg met de cursus Goddelijk Ondernemen. De cursus heeft een grotere impact op mijn leven dan ik had kunnen dromen. Het geeft mij moed om door te zetten, geeft nieuwe richting en helpt mij om te blijven focussen.

Lutske

Het is een hele indrukwekkende cursus en het heeft een diepe indruk op mij gemaakt. Wauw wat een eye-opener. Dank je wel Robert voor deze prachtige cursus.

Andre